teisipäev, 19. aprill 2016

KAMPSUNID,KAMPSUNID,KAMPSUNID


Heihopsti!

Mul on üks selline väike kiiks, mida teile tutvustada, nimelt ma lihtsalt jumaldan kampsuneid. Mul on neid kapis kümneid ja ma soetan neid aina juurde. Ma võiks kampsuneid, koguaeg igal aastaajal kanda, kui ilm seda lubaks. Ma armastan neid kanda eriti sügisel. Megalt vinge on suve lõpus/ sügise alguses oma kampsunihunniku välja otsida, minu jaoks on kampsunid nagu märgiks sügisele. Mõnus on vihmasel kevadilmal või sügisilmal endale soe riideese selga tõmmata ja vaikselt raamatut lugeda ja kakaod või teed juua. Kampsikud on cozy olemise must have. Kuna viimasel ajal olen neid juurde ostnud, otsustasin neid teiegagi jagada.




Roosakas kampsun- halens // hallikirju kampsun, sinine h&m kampsun,
 punane kampsun - kaltsukas



-Helena









Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar