teisipäev, 19. aprill 2016

APRILLI LEMMIKUD #1


Aprill on nii kiiresti läinud, varsti ongi juba aprilli lõpp käes, need nädalad on nii märkamatult ja toimetusterohkelt möödunud. Me otsustasimegi selle postitusega kokku võtta meie selle kuu lemmikud.


Ma olen sel kuul üpris palju uusi kui ka vanu tooteid, mis mu riiulil on seisnud, avastanud.



Mu esimeseks lemmikuks on juuksetoode. Wella elements sari on parabeeni - ja sulfaadivaba. Ma oman Wella Elements sarjast palsamit ja shampooni. Toode sobib väga hästi värvitud või kahjustatud juustele. See toode tugevdab juukseid ja muudab minu lokkis ja kahjustatud juuksed läikivaks, tugevamaks ja siledaks.



Teiseks lemmikuks on Elizabeth Arden Mediterranean kehakreem. Sain selle jõuludeks, kuid oma kevadiselt maheda lõhnaga on sellest saanud üks mu lemmikutest.



Baby lips'id on kindlasti igapäev mu koolikotis. Mu huuled on väga kuivad ja tundlikud. Jaheda ilmaga kipuvad lõhki minema. Nende niisutavate huulepalsamitega pole seda muret.
Lisaks baby lips'idele kasutan ma ka Oriflame populaarset, lõhnatut ning värvitut huulepalsamit.



Viimaseks tooteks on Max Factor'i palett. Sellised naturaalsed, pruunikad toonid on mu kindel valik.

Lemmiklaul :
*Frans-If i were sorry
*Twin Shadow- To The Top
*The Chainsmokers- Don't let me down

Lemmikraamat:
*Reeli Reinaus- "Verikambi"


-Helena






Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar